24 grudnia 2013

Merry Xmas everybody

Hi,

Święta szły szły, no i przyszły! Większość z was już wstała albo właśnie się podnosi aby rozpocząć przygotowania/pomoc w przygotowaniu wieczerzy wigilijnej - ja powinnam się kłaść spać xd
Mam to szczęście, że jak wstanę to moja rodzinka będzie zasiadać do Wigilii więc będę mogła z nimi zasiąść (tym razem) na stole - skype :)
Oprócz tego, że dzieci tutaj na prezenty muszą czekać NOC dłużej, jest duuużo innych różnic - o których oczywiście właśnie zapomniałam :) Chyba jest trochę za późno dla mnie, pora spać!

Do sedna.
Chciałabym życzyć wszystkim spełnienia marzeń - to jest chyba moje główne życzenie! Uwierzcie, że marzenia mogą się spełnić :) No i oczywiście zdrowia w nadchodzącym roku, wiele MIŁOŚCI i ciepła rodzinnego, doceniajcie co macie, bo nawet nie wiecie jak każda chwila jest ulotna.. No i aby udało wam się dopełnić wszystkich postanowień noworocznych. A przede wszystkim, pamiętajcie: HAPPINESS DEPENDS UPON OURSELVES

Co chciałam napisać, to jeszcze napiszę - wesołego obżarstwa!

Buziaki,
J.

2 komentarze:

  1. Tobie też życzę wesołych świąt, spełnienia marzeń i więcej skoków ze spadochronem :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń